Off-Topic kategorisi değil mi burası? Üzerine falan alındın sanırım? Bu tür insanlara bir şey anlatamazsın. Çünkü her zaman kendilerince haklılar. Şimdi buraya kullanıcı adı yazsam konuyu reportlayacak marka koruma sistemi var ya hırsızlık yap müşteriyi mağdur et konuyu kaldır....
Hocam yeni kalktında bende geride kalmayayım diye konu mu açtın? Sizin derdiniz fikrinizi ifade etmek değil, karşıda ki adamın haksız olduğunu veya fikrinin hatalı olduğunu, değişmesinin şart olduğunu belirtmek. Konuya gider yazarsın "Ahmet, Mehmet, Hasan kardesim ben sana katilmiyorum, karsida ki insan üzülebilir. Daha dikkatli olmani oneririm" dersin konu kapanır. Ekstra konu açınca ne oluyor anlamış değilim?