Kendi görüşlerini sürekli haklı bulan ortaya bir iki madde bırakıp insanları inciterek bir yere varamazsınız. Başkalarının görüşlerini farklı düşüncelerine saygı duymak zorundasınız!
Forumda burnu havada olan özellik kurumsal birçok üye var. Daha önce ticaret yaptığım referans olarak önerdiğim insanlar da dahil. Yani bir insan vermiş olduğunuz hizmetten memnun değilse şikayet konusu açmışsa boşa açmamıştır. Adam keyfi bir durumdan başkasının forumda yaptığı paylaşımlar yüzünden hizmetini sonlandırıyor iki uç madde gösteriyor konu sonlanıyor

Bu tür insanlar ile çalışmanızı önermem. 2 gün sonra bir paylaşımınızı beğenmeyip aldığınız hizmeti 2-3 satır karaladığı metini göstererek size de aynısını yapar....