arkadaşlar birilerine bir şeyler söylemek istiyorsanız özel mesaj gönderin. konu açarak laf çarpmalar da yeni moda oldu. yok şikayet konusunu beğendim yok şu sektörden kazanıyor yok şu yok bu. valla ilk okulda ali silgimi yedi hocam gibi konular bunlar yormayın kendinizi bu kadar.
Off-Topic kategorisi değil mi burası? Üzerine falan alındın sanırım? Bu tür insanlara bir şey anlatamazsın. Çünkü her zaman kendilerince haklılar. Şimdi buraya kullanıcı adı yazsam konuyu reportlayacak marka koruma sistemi var ya hırsızlık yap müşteriyi mağdur et konuyu kaldır....
Tek derdiniz bu olsun. )))