• 19-06-2023, 16:26:01
    #1
    Merhabalar 1 yıl önce moto kurye aracıma çarpmıştı. Benden şikayetçi olmuştu bende ondan şikayetçi oldum. Cumhuriyet savcılığı karşı tarafın tam kusurlu olduğuna benim kusursuz olduğuma dair karar verdi. 1 yıl önceki kaza için şimdi mahkemeye verebilir miyim?
    Bu konuyla ilgili bir avukatla anlaşmak istiyorum.

    Not: Aracımda sigorta yoktu ve kendi cebimden yaptırdım.
  • 19-06-2023, 16:36:19
    #2
    Kaza tutanağında kusurlu taraf kimse masraflar onun sigortasından karşılanır.

    Siz kazada haklı iseniz sizden neyin masrafını talep ediyorlar tam olarak ?
  • 19-06-2023, 16:43:59
    #3
    Hocam anlıyorum senin için önemli bir konu fakat bugun farklı farklı başlıklarla açılmış 3-4.üncü konun bu bence konu spamlamayı bırakmalısın. Ayrıca burda herkes fikir yürütür kimse sana senin istediğin gibi net bir cevap veremez. Konunun uzmanlarına, avukatlara, danışmalısın.
  • 19-06-2023, 17:29:59
    #4
    Kurye gariban adam, aradan 1 yıl geçmiş zaten. Bu iş burada kapansın gitsin bence...
  • 19-06-2023, 17:46:13
    #5
    erkanshi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurye gariban adam, aradan 1 yıl geçmiş zaten. Bu iş burada kapansın gitsin bence...
    Evime icra dosyası geldi 13bin tl. %100 haklı olduğum halde bu ücreti talep etmişler.
  • 19-06-2023, 17:49:48
    #6
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evime icra dosyası geldi 13bin tl. %100 haklı olduğum halde bu ücreti talep etmişler.
    Herkes herkese icra gönderebilir. 7 gün içersinde icra dairesine gidip borcum yoktur yazısı verirsiniz olur biter...
  • 19-06-2023, 17:53:58
    #7
    hocam bugün sürekli bu konuyu açtınız. keşke 1 konu altında hepsini yazsaydınız. hem forum kirliliği olmazdı
    • Aslan
    Aslan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-06-2023, 18:04:09
    #8
    Sigortanız kaza anında yoksa kazanamazsınız. Kimin ne derece kusurlu olduğu önemli değil.
  • 19-06-2023, 18:06:53
    #9
    Anlamadığım bu hikayede tutarsızlıklar var. Birincisi trafik sigortanız yoksa tüm kusuru karşı tarafa vermiş olmaları imkansız çünkü trafik sigortası zorunludur olmaması kusur sebebidir. He sigortam yoktan kastınız kasko ise o zaman durum başka. Bir de hadi diyelim kasko yok biz yanlış anladık eğer tüm kusuru karşı tarafa verdilerse size çıkan ücret nedir?