Merhabalar 1 yıl önce moto kurye aracıma çarpmıştı. Benden şikayetçi olmuştu bende ondan şikayetçi oldum. Cumhuriyet savcılığı karşı tarafın tam kusurlu olduğuna benim kusursuz olduğuma dair karar verdi. 1 yıl önceki kaza için şimdi mahkemeye verebilir miyim?
Bu konuyla ilgili bir avukatla anlaşmak istiyorum.

Not: Aracımda sigorta yoktu ve kendi cebimden yaptırdım.