Anlamadığım bu hikayede tutarsızlıklar var. Birincisi trafik sigortanız yoksa tüm kusuru karşı tarafa vermiş olmaları imkansız çünkü trafik sigortası zorunludur olmaması kusur sebebidir. He sigortam yoktan kastınız kasko ise o zaman durum başka. Bir de hadi diyelim kasko yok biz yanlış anladık eğer tüm kusuru karşı tarafa verdilerse size çıkan ücret nedir?