Bu kıyasta İstanbul diyenlere sadece gülerim 😊 15 bin liraya kümeste oturup kalan 10.000 lira ile de anca hayatta kalırsınız. O da tek kişi. 2 kişiye yine yetmez. Bir hamburger 150 lira. Ben hayatımda böyle saçma bir şehir görmedim. Kendim de Ankaralıyım, o da büyük şehir. Memleketime gittiğimde ekonomik olarak çok rahatlıyorum. Az biraz aklı olan İstanbul'da durmaz. Ben de 1 sene içerisinde networkumu genişletip kaçacağım. İstanbul'da aylık 100.000 kazan onu da yersin.