Kendim küçük yerde yaşıyorum sessiz sakin gezmeye gidince arabaya atlıyorum gidip geziyorum yine geliyorum aracın olmasa bile küçük şehide her zaman gideceğin yer yakın araba bile gerekmiyor ama büyükşehirde çok fazla insan çok fazla gürültü insanın kafası kaldırmıyor he gezerim tozarım para yerim dersiniz ama bu sefer para birikmez o yüzden en mantıklısı küçük şehirde yaşamak az insan çok huzur