3. seçenek olarak tam ortasında bir yer lazım.

Böyle kasmadan taşranın ucuzluğu, sakinliğine ve yine kasmadan metropolün pahalılığına, sosyalliğine, olanaklarına ulaşılacak bir yer arıyorum.
Şehir çok pahalı diye taşraya gittim. 4-5 yıl kaldım. Parayı kazandım ama harcayamadım. Sonra yemişim parasını diyerek geri döndüm. Şimdi yine taşra çağırmaması için bir tarafımı yırtıyorum.
Evet, hocam dediğiniz gibi, metropolün stresi sıkıntı. Taşrada işten çıktıktan sonra eve 15-20 dakikada gidersin ama sıkıcı..