Web sitem sırf benziyor diye dava acıcakmış
17
●1.270
- 17-06-2023, 21:36:02Şöyle hocam o durum daha önce orda arkadaşım çalışıyordu ve 300 dolar parasını yiceklerdi bundan dolayı dosyaları silip özür dilemiştim. Ama artık çalışmıyor ve ondan dolayı rahatımyilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2023, 21:36:18Mailde öncesinde kabul edildiği yazıyor, muhtemelen konu sahibi arkadaş ilk ihtardan sonra düzenlemeye gitti. @Medyasatis; tavsiyem site içeriğini, sitede kullandığınız tüm materyalleri tek tek kontrol edip birebir benzerlik gösteren görseller varsa olası dava için kaldırmanız, akabinde maile exeboost.com sitemizde sitenizle benzerlik gösteren hiç bir materyal bulunmamaktadır şeklinde maile cevap vermeniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2023, 21:37:12Hocam o konuda şöyle sonuçta sektör aynı sektör tabikide LoL valorant csgo resimleri olucak ve extra olarak platform resimleride oluyor bundan dolayı benzerlikler var, benim site html template tamamiyle onla alakasızmertcanberge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2023, 21:38:34Csgo valorant LoL logoları harici varmı benzerlik hocam ben html template kullanıyorumunqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2023, 21:54:39Diyelim ki Türkiye 'de bu tarz bir konudan dolayı davalık oldunuz ve hakime aynen yukarıdaki gibi bir savunma yaptınız.Medyasatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce hakim ne düşünür?
Atladığınız hususu tekrar hatırlatalım madem; daha önce yazışmalarda kabul ettiğiniz alenen ortada!
Yabancılar kopya / taklit konusunda çok hassastırlar ve bu konularda ağır ceza alan site / kuruluşlar mevcut.
Ki büyük markalar bile birbirlerine bu tarz davalar açmaktadır.
Burada da bir site sahibi kendince hakkını arıyor ve gayet nazik bir uslup kullanıyor. Haber vermeden size masraf açabilirdi istese. Kazanmak zorunda değil esasında.
Size maddi zarar verse zaten siz o siteyi kapatmak zorunda kalırsınız, bir de bu açıdan bakın isterseniz.
Hani bir atasözü vardır: Eşeğini sağlam kazığa bağla. Yani tedbiri elden bırakma.
Gerisi sizin bileceğiniz iş.
Kolay gelsin.
Not: ''Bir şey olmaz'' diyenlerin iyi niyetli olduklarını düşünmüyorum bu arada. Anlayana! - 18-06-2023, 02:28:02Burada dalgaya alan ve bir şey olmaz diyen arkadaşlara bakıp salmayın derim. Sonuçta hiçbiri avukat değil ve pek bilgi sahibi değiller sanırım. Bu işler artık çocuk oyuncağı değil. Adamlar sizi geçerli kanıtlarla dava ederlerse maddi manevi yıpranırsınız. Ne demek istediğimi belki de tebligat elinize ulaşınca anlayabilirsiniz.