Medyasatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle hocam o durum daha önce orda arkadaşım çalışıyordu ve 300 dolar parasını yiceklerdi bundan dolayı dosyaları silip özür dilemiştim. Ama artık çalışmıyor ve ondan dolayı rahatım
Diyelim ki Türkiye 'de bu tarz bir konudan dolayı davalık oldunuz ve hakime aynen yukarıdaki gibi bir savunma yaptınız.
Sizce hakim ne düşünür?

Atladığınız hususu tekrar hatırlatalım madem; daha önce yazışmalarda kabul ettiğiniz alenen ortada!

Yabancılar kopya / taklit konusunda çok hassastırlar ve bu konularda ağır ceza alan site / kuruluşlar mevcut.
Ki büyük markalar bile birbirlerine bu tarz davalar açmaktadır.
Burada da bir site sahibi kendince hakkını arıyor ve gayet nazik bir uslup kullanıyor. Haber vermeden size masraf açabilirdi istese. Kazanmak zorunda değil esasında.
Size maddi zarar verse zaten siz o siteyi kapatmak zorunda kalırsınız, bir de bu açıdan bakın isterseniz.

Hani bir atasözü vardır: Eşeğini sağlam kazığa bağla. Yani tedbiri elden bırakma.

Gerisi sizin bileceğiniz iş.

Kolay gelsin.

Not: ''Bir şey olmaz'' diyenlerin iyi niyetli olduklarını düşünmüyorum bu arada. Anlayana!