Burada dalgaya alan ve bir şey olmaz diyen arkadaşlara bakıp salmayın derim. Sonuçta hiçbiri avukat değil ve pek bilgi sahibi değiller sanırım. Bu işler artık çocuk oyuncağı değil. Adamlar sizi geçerli kanıtlarla dava ederlerse maddi manevi yıpranırsınız. Ne demek istediğimi belki de tebligat elinize ulaşınca anlayabilirsiniz.