• 14-06-2023, 21:19:16
    #1
    Merhaba,

    Herkes neden E book satıyor eğer iddia ettikleri kadar kazandırıyorsa neden 10₺ ye satıyorsunuz ve neden herkes herşeyi iyice bedavaya satıp ve bir birlerinin methodlarını ifşa ediyor anlamıyorum.
    Bu durum sadece medya işlerinde değil…

    Örnek; adam 4 yıl kadar okulunu okuyup bir ton teknik öğrenip Tasarımcı oluyor Logo satmaya çalışıyor xxxx₺ ücret ile

    bi başkası pm atıyor 50₺ yaparım diyor.
  • 14-06-2023, 21:20:26
    #2
    Selamlar,

    10 TL'ye kim satıyor hocam E-book taban fiyatı 50 TL report edin mutlaka.
  • 14-06-2023, 21:21:24
    #3
    Zaten Ekonomik alım gücü düşmüş asgari ücret rakam olarak yükseliyor millet burda iyice piyasayı düşürüyor yada emekle bulunan methodları warezliyor
  • 14-06-2023, 21:22:07
    #4
    50 tl de olsa hocam o kadar kazandıran ebooklar 50 tl gene gitmez bedava peynir fare kapanlarında var adamlar size xxxx bütçeler kazanın milyoner olun diye sattığı ebooklar tam tersi sizin satın almanızla adamlar o parayı kazanıyor
    boşu boşuna bu oltaya düşmeyin ebook satılması r10 da yasaklanmalı bence gereksiz dolandırıcılık adamlar işe gelince ben sattım diyor fakat vaadettiği ödemeler hiçbir ebookta yok
    tam tersine siz onlara o ödemeleri kazandırıyorsunuz yalan dolan hepsi
  • 14-06-2023, 21:22:16
    #5
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    10 TL'ye kim satıyor hocam E-book taban fiyatı 50 TL report edin mutlaka.
    50 TL'de Az Değil mi Hocam
  • 14-06-2023, 21:23:48
    #6
    Bu konuda kimse laf edemiyor bana ya çok hoşuma gidiyor
    • garajdakivosvos
    • ByHickimse
    garajdakivosvos ve ByHickimse bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 14-06-2023, 21:25:45
    #7
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda kimse laf edemiyor bana ya çok hoşuma gidiyor
    Trolledin mi anlamadım hocam
  • 14-06-2023, 21:26:52
    #8
    Ajansco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 TL'de Az Değil mi Hocam
    Ben SEO kategorileri hariç yetkili değilim hocam ama taban fiyatlar konulurken en düşük ücretle satılabilecek şeyler ve alıcıların alımgücü de hesap ediliyor, ortalama bir fiyatta karar kılınıyor şu an e-book'lar için öyle bir fiyat çıkmış olmalı ortaya.

    Üye olarak da fikrimi soracak olursanız şahsen benim e-bookumun ana konusundaki satış fiyatı 170 TL, kademeli olarak da artıyor ve gelir elde etmeye yönelik değil.
  • 14-06-2023, 21:28:19
    #9
    Moderatör
    50₺ ile alınan bir e-book'tan ne kadar kazanç bekleyebilirsiniz ki hocam? Bir zamanlar keyfine lisans satış e-book'u alıyordum 10 tane aldıysam 10'u da birbirinin aynısı çıktı. 50₺'ye satılan ve 8 sayfayı geçmeyen ürünler e-kitap değil kullanım kılavuzudur.

    Kendi sattığım ürünü bir kenara koyarak, forumda gerçekten çok çok kaliteli e-book satıcıları var.