Merhaba,

Herkes neden E book satıyor eğer iddia ettikleri kadar kazandırıyorsa neden 10₺ ye satıyorsunuz ve neden herkes herşeyi iyice bedavaya satıp ve bir birlerinin methodlarını ifşa ediyor anlamıyorum.
Bu durum sadece medya işlerinde değil…

Örnek; adam 4 yıl kadar okulunu okuyup bir ton teknik öğrenip Tasarımcı oluyor Logo satmaya çalışıyor xxxx₺ ücret ile

bi başkası pm atıyor 50₺ yaparım diyor.