• 14-06-2023, 21:28:56
    #10
    Bende e book satmaya karar verdim her gün 10 kişi yakalasam 500₺ 10 günde 5000₺ aylık 15k₺
    Bazen fazla müşteri olsa da kaymak gibi oh mis
    Birşey dicem mesajı silcekler ama üyeler anladı
  • 14-06-2023, 21:30:04
    #11
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben SEO kategorileri hariç yetkili değilim hocam ama taban fiyatlar konulurken en düşük ücretle satılabilecek şeyler ve alıcıların alımgücü de hesap ediliyor, ortalama bir fiyatta karar kılınıyor şu an e-book'lar için öyle bir fiyat çıkmış olmalı ortaya.

    Üye olarak da fikrimi soracak olursanız şahsen benim e-bookumun ana konusundaki satış fiyatı 170 TL, kademeli olarak da artıyor ve gelir elde etmeye yönelik değil.
    Yorumum Asla Sizin E-Bookunuza Değil Hocam,
    Anlatmak İstediğim XX.XXX Kazançlar Vaat Edip, 50 TL'den Satanlar
  • 14-06-2023, 21:30:54
    #12
    Ajansco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumum Asla Sizin E-Bookunuza Değil Hocam,
    Anlatmak İstediğim XX.XXX Kazançlar Vaat Edip, 50 TL'den Satanlar
    Evet sizi anladım hocam ve alınmadım, teşekkür ediyorum gene de, ben şahsi görüşümü söyledim sadece
  • 14-06-2023, 21:33:01
    #13
    ben eli arttırayım
    dating script i neden satılıyor

    script dating ama arkadaki iş paralı eleman çalıştırmaca. yani düpedüz dolandırıcılık
    ama satışı serbest. hatta forumda bu iş için eleman bile arıyorlar
  • 14-06-2023, 21:34:58
    #14
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben eli arttırayım
    dating script i neden satılıyor

    script dating ama arkadaki iş paralı eleman çalıştırmaca. yani düpedüz dolandırıcılık
    ama satışı serbest. hatta forumda bu iş için eleman bile arıyorlar
    Hocam sen yaşlı üyesin tadını yaşadın forumun zamanında
  • 14-06-2023, 21:50:02
    #15
    Kimse kazandığı işin kitabını yazıp da satmaz.
  • 14-06-2023, 21:52:40
    #16
    BuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen yaşlı üyesin tadını yaşadın forumun zamanında
    Coşkun bey beni EYT den emekli eder diye düşünüyorum
  • 14-06-2023, 21:58:50
    #17
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun bey beni EYT den emekli eder diye düşünüyorum
    20 yıl olunca EYT li oluyorsunuz hocam 😅😅😅
  • 14-06-2023, 22:01:57
    #18
    BuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yıl olunca EYT li oluyorsunuz hocam 😅😅😅
    doğru benim forum kaydım 99 öncesi değil