• 12-06-2023, 22:44:37
    #10
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda bir seçenek tabi ama upload'da internet kotasından yer hocam. Buna internet paketi dayandıramayız diye düşünüyorum.
    bizim arkadaşlar tarihi mekanlar için güvenlik kamerası kuruyor define avcılarına karşı. elektrikte yok. güvenlik kamerası kuruyorlar, sonra küçük bir güneş enerjisi paneli kuruyorlar, bir tane superbox yada wodofone box kuruyorlar, sonrasında ise sistemi ayarlayıp jandarmaya teslim ediyorlar. hırsız kazmaya başlayınca jandarma komutanı telefondan açıp bakıyor sonrası malum. internet kotası için de upload da sıkıntı yok yocam.
  • 12-06-2023, 22:45:44
    #11
    Çakma kamera
    Uyarı levhaları birden fazla (Arkadaşın yazdığı gibi burası 7/24 güvenlik kamerasıyla izlenmektedir diye vb)
    Bahçeyi korumak için köpek(Her köpek olmaz korumacı olmalı)

    Yazdıklarıma rağmen devam ederse sorununuz ;

    Gerçek kamera ya da pusu kuracaksınız.Kolay gelsin...
  • 12-06-2023, 22:47:48
    #12
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte kamera aldık şu an hocam yolda. Onu görünür biryere takacağız. Ek olarak ucuz yollu, karmaşık olmayab bir kamera çözümü bulabilirsek takalım dedik. 50-60k'lık su boruları vs. var, deposunda.
    levhayı unutmayın tarlanın görünecek noktalarına dikin belli olsun

    cep telefonu ibaresini ekletin mutlaka
  • 12-06-2023, 22:49:07
    #13
    bizim de hobi bahçesine girip duruyor. jandarma geldi kamerayı yaptırsanız bile bir işe yaramaz çünkü şahsi kameranız delil sayılmıyor dedi ne alakaysa. Sokağı gören genel bi kamera olması lazımmış. Yani dediğine göre bahçedeki eve kamera taktırsam hırsız girse delil olarak gösteremeyeceğim.
    Ayrıca kamerayıda çalar vs diye biz de taktırmadık. Ara sıra giriyorlar.
  • 12-06-2023, 22:49:50
    #14
    Imou F22P modelini alabilirsin. Baya sattım müşterilerim memnun. Sd karta kayıt yaptırabilirsin. Sd kart modunda sadece harekette kayıt yapar (internet bağlantısı varsa anlık bildirim gönderir) bu şekilde 1 aydan fazla kayıt yapar 128gb sd karta.
  • 12-06-2023, 22:51:47
    #15
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim de hobi bahçesine girip duruyor. jandarma geldi kamerayı yaptırsanız bile bir işe yaramaz çünkü şahsi kameranız delil sayılmıyor dedi ne alakaysa. Sokağı gören genel bi kamera olması lazımmış. Yani dediğine göre bahçedeki eve kamera taktırsam hırsız girse delil olarak gösteremeyeceğim.
    Ayrıca kamerayıda çalar vs diye biz de taktırmadık. Ara sıra giriyorlar.
    hocam o jandarma uğraşmamak için öyle demiş. İşyerlerini dolaşıp görüntü topluyorlar olaylarda. Emniyetin mobeseleriyle sınırlı kalsalar hiçbir olay çözüme kavuşmaz öyle olsa.
  • 12-06-2023, 22:58:40
    #16
    Ağaçlık alan varsa foto kapan tavsiye ederim. Harekete duyarlılar.
    Açıları iyi belirlerseniz resim olarak kayıt yapar.
    Kayıt süreleri hakkında bilgim yok. Ama en akıllıca ve ucuz çözüm gözüküyor.
  • 12-06-2023, 23:06:27
    #17
    EmirhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Imou F22P modelini alabilirsin. Baya sattım müşterilerim memnun. Sd karta kayıt yaptırabilirsin. Sd kart modunda sadece harekette kayıt yapar (internet bağlantısı varsa anlık bildirim gönderir) bu şekilde 1 aydan fazla kayıt yapar 128gb sd karta.
    Tamda istediğim şey. Bunu bir araştırayım hocam teşekkürler.

    ----

    Uyarı levhalarınıda ekleyeyim siparişe.

    Fotokapan aklıma geldi ancak dümdüz kayıt alıyor, bu sebeple aşağıya bağlamak gerek. 1 hafta dayanmaz çalar götürür hocam. Bu sebeple büyük bir dut ağacı var,onun tepesine kamera daha mantıklı geldi bana. Üstteki arkadaşın önerdiği kamerayı bir araştırayım.

    Tavsiye veren bütün herkese teşekkür ederim, hayırlı geceleriniz olsun.
  • 12-06-2023, 23:38:33
    #18
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.

    Bu sıralar bir arkadaşımın tarlasına hırsız dadandı. Ne var ne yok söküp götürüyor. Polisi çağırıyoruz ancak tutanak tutup gidiliyor. Onlarında elinden birşey gelmiyor.

    Tarla için bir güvenlik kamerası taktırmak istiyoruz. Elektrik var ancak internet yok.

    Bu sd kartla çalışan cihazların maksimum kayıt süresi kaç gün, kaç saat bilginiz var mı? 1 hafta kadar kayıt eden cihaz bulabilirmiyiz? Sizinde tarlanızda böyle bir problem oluştu ise, nasıl çözüme ulaştırdınız?
    Öncelikle geçmiş olsun.

    2 sene önce hem ofise, hem imalata hırsız girdi.
    Ofiste kamera olmadığı için parmak izi aldılar ve çay kahve içen müşterilerimizin parmak izleri masalarda olduğu için arada gidip geliyoruz karakola.
    İmalatta ise, kamera var ve iki hırsızın HD kalite görüntüsü olmasına rağmen ne arayan var ne de soran.

    Ya arakadaşınız ya da ücretli bulacağı kişi nöbet tutmalı!

    İlla ki kamera olacak derseniz, montajburada 'ya danışın derim.