saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar.

Bu sıralar bir arkadaşımın tarlasına hırsız dadandı. Ne var ne yok söküp götürüyor. Polisi çağırıyoruz ancak tutanak tutup gidiliyor. Onlarında elinden birşey gelmiyor.

Tarla için bir güvenlik kamerası taktırmak istiyoruz. Elektrik var ancak internet yok.

Bu sd kartla çalışan cihazların maksimum kayıt süresi kaç gün, kaç saat bilginiz var mı? 1 hafta kadar kayıt eden cihaz bulabilirmiyiz? Sizinde tarlanızda böyle bir problem oluştu ise, nasıl çözüme ulaştırdınız?
Öncelikle geçmiş olsun.

2 sene önce hem ofise, hem imalata hırsız girdi.
Ofiste kamera olmadığı için parmak izi aldılar ve çay kahve içen müşterilerimizin parmak izleri masalarda olduğu için arada gidip geliyoruz karakola.
İmalatta ise, kamera var ve iki hırsızın HD kalite görüntüsü olmasına rağmen ne arayan var ne de soran.

Ya arakadaşınız ya da ücretli bulacağı kişi nöbet tutmalı!

İlla ki kamera olacak derseniz, montajburada 'ya danışın derim.