bizim de hobi bahçesine girip duruyor. jandarma geldi kamerayı yaptırsanız bile bir işe yaramaz çünkü şahsi kameranız delil sayılmıyor dedi ne alakaysa. Sokağı gören genel bi kamera olması lazımmış. Yani dediğine göre bahçedeki eve kamera taktırsam hırsız girse delil olarak gösteremeyeceğim.
Ayrıca kamerayıda çalar vs diye biz de taktırmadık. Ara sıra giriyorlar.