• 11-06-2023, 20:58:22
    #1
    Kurumsal PLUS
    Bugün profilde gezinirken farkettim ki silver üyelikten başlayarak gold üyelik hariç tüm üyelikleri satın almış ve ticaret hayatımıza devam etmişiz.

    Bizi çok fazla arayan, mesaj yollayan, bizimle aynı sektörde hizmet veren markası için fikir fırtınası yaptığımız zevkle destek olduğumuz bir çok değerli arkadaş mevcut, bir çok konu görüyorum ''premium üyelik almalıyım?'' ''hangisini almalıyım?'' kardeşlerimize ve ağabeylerimize bir motivasyon olması amacıyla ekran görüntüsünü iletiyorum.

    Siz ilk hangi premium üyelik ile başladınız?



    Ağır, ağır çıkacaksın bu merdivenlerden,
    Eteklerinde güneş rengi bir yığın yaprak,


    Bu bir lisân-ı hafîdir ki ruha dolmakta,
    Kızıl havâları seyret ki akşam olmakta...

    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gold üyelikten başlayıp çıkmışız bizde.
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Biraz hızlı çıkmışız merdivenleri
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılın ben geldim

  • 11-06-2023, 21:02:06
    #2
    Allah daha fazlasını versin ❤
  • 11-06-2023, 21:02:37
    #3
    Kurumsal PLUS
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha fazlasını versin ❤
    Cümlemize
  • 11-06-2023, 21:04:27
    #4
    Danışman
    Umarım çok daha güzel basamakları tırmanırsınız.
    Silver-Gold-Platin yaptım bende. Önümüze neler çıkacak bakalım.
    Hayat sürekli dönen bir çark. Üzerinden düşene kadar koşmaya devam
  • 11-06-2023, 21:04:33
    #5
    Ben dijital işlere başlayalı 4-5 ay oldu üyelik almama rağmen bi ton iş aldım iş yaptırdım r10 dan. Yolun başındayım ve ilk fırsatta alacağım.
  • 11-06-2023, 21:04:35
    #6
    Şuan hali hazırda pazarladığım bir ürünüm veya hizmetim olmadığı için kullanmıyorum ama premium üyelik aldığım zamanlar işime baya işime yaramıştı faydalı konu
  • 11-06-2023, 21:07:47
    #7
    Kurumsal PLUS
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım çok daha güzel basamakları tırmanırsınız.
    Silver-Gold-Platin yaptım bende. Önümüze neler çıkacak bakalım.
    Hayat sürekli dönen bir çark. Üzerinden düşene kadar koşmaya devam
    Sizin de sırada kurumsal veya kurumsal plus var gibi görünüyor
  • 11-06-2023, 21:07:54
    #8
    Gold aldım 1 aylık iki kere sonra kurumsal aldım şuanda zarardayım ama çıkaracağını düşünüyorum
  • 11-06-2023, 21:09:32
    #9
    Kurumsal PLUS
    besyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben dijital işlere başlayalı 4-5 ay oldu üyelik almama rağmen bi ton iş aldım iş yaptırdım r10 dan. Yolun başındayım ve ilk fırsatta alacağım.
    Senin markanın gelişimini de olabildiğince yakından takip etmeye çalışan biri olarak söylüyorum zaten çok iyi işler yapacağına eminim. 4-5 aydan fazla olmuştur bence ilk konuştuğumuzun üzerine çok daha geçmedi mi ben mi yanılıyorum