Henüz üyelik almayı gerektiren bir ihtiyaca sahip olmadım, fakat büyük olasılıkla Ahmet Haşim'in dediği gibi "Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden" ifadesine uygun olarak, yükselişime silver üyelik ile başlayarak devam ederdim.
Tıpki zamanında Nivrasyonun'da yaptığı gibi.