Bugün profilde gezinirken farkettim ki silver üyelikten başlayarak gold üyelik hariç tüm üyelikleri satın almış ve ticaret hayatımıza devam etmişiz.
Bizi çok fazla arayan, mesaj yollayan, bizimle aynı sektörde hizmet veren markası için fikir fırtınası yaptığımız zevkle destek olduğumuz bir çok değerli arkadaş mevcut, bir çok konu görüyorum ''premium üyelik almalıyım?'' ''hangisini almalıyım?'' kardeşlerimize ve ağabeylerimize bir motivasyon olması amacıyla ekran görüntüsünü iletiyorum.
Siz ilk hangi premium üyelik ile başladınız?
Ağır, ağır çıkacaksın bu merdivenlerden,
Eteklerinde güneş rengi bir yığın yaprak,
Bu bir lisân-ı hafîdir ki ruha dolmakta,
Kızıl havâları seyret ki akşam olmakta...
Gold üyelikten başlayıp çıkmışız bizde.
Biraz hızlı çıkmışız merdivenleri
Açılın ben geldim