Ben dijital işlere başlayalı 4-5 ay oldu üyelik almama rağmen bi ton iş aldım iş yaptırdım r10 dan. Yolun başındayım ve ilk fırsatta alacağım.
Senin markanın gelişimini de olabildiğince yakından takip etmeye çalışan biri olarak söylüyorum zaten çok iyi işler yapacağına eminim. 4-5 aydan fazla olmuştur bence ilk konuştuğumuzun üzerine çok daha geçmedi mi ben mi yanılıyorum