• 10-06-2023, 20:03:03
    #10
    Yaşım genç olsaydı burada 1 dk durmazdım.
    Ülkenin içinden geçtiler.
    Gençlere tavsiyem kaçın kurtarın kendinizi.
    Bu cehennemin ateşi sönmez 20 yıl daha kim gelirse gelsin düzelmez bu ülke.

    Almanya bizi kıskansın siz gidin.
  • 10-06-2023, 20:08:13
    #11
    Mülteci kampında eşleri ayırıyorlar diye biliyordum yoksa öyle birsey yok ise vizemde varken ben gideyim
  • 10-06-2023, 21:19:01
    #12
    Almanya nasıl geri göndermemiş kampa almış? Benim bildiğim direk geri gonderiyorlar. Arkadaşım gitti daha 2 ay önce falan hiç bir şekilde kabul etmediler
  • 10-06-2023, 22:26:11
    #13
    cruis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya nasıl geri göndermemiş kampa almış? Benim bildiğim direk geri gonderiyorlar. Arkadaşım gitti daha 2 ay önce falan hiç bir şekilde kabul etmediler
    Bir şebeke aracılığı ile gidiyorlar. Adamlara 8 10 bin dolar falan veriyorlar. Direk burdan Almanyaya gidilmiyor. Burdan başka ülkelere ordan en son Almanyaya varıyorlar.
  • 11-06-2023, 01:50:17
    #14
    Ben de yukarıdaki arkadaşa katılıyorum. "Ben Almanya'dayım, burası bildiğiniz gibi değil" diyenleri; kurulu düzenlerini (!) bırakarak (eğer yapabilirlerse tabii ) Türkiye'ye geri davet ediyorum. Audi'den inip burda otobüse binip, ev kirasını zor ödeyince görürüm diyeceğim de çoktan orada kazandıkları avroları ile Türkiye'den 3-4 ev almışlardır. Neyse, yine de gelsinler. En azından ülkeye döviz girer. Başka türlü ülkeye döviz gireceği yok zaten.
    • videovevideo
    videovevideo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-06-2023, 01:54:36
    #15
    bence en güzeli gidip birkaç yıl çalışıp döviz kazanıp tekrar ülkeye dönmek : )