Ben de yukarıdaki arkadaşa katılıyorum. "Ben Almanya'dayım, burası bildiğiniz gibi değil" diyenleri; kurulu düzenlerini (!) bırakarak (eğer yapabilirlerse tabii ) Türkiye'ye geri davet ediyorum. Audi'den inip burda otobüse binip, ev kirasını zor ödeyince görürüm diyeceğim de çoktan orada kazandıkları avroları ile Türkiye'den 3-4 ev almışlardır. Neyse, yine de gelsinler. En azından ülkeye döviz girer. Başka türlü ülkeye döviz gireceği yok zaten.