Konu
Düşmanım Bile Olsa Avrupaya Gelsin. (Almanya)
10-06-2023, 20:03:03
#10
ntka
Yaşım genç olsaydı burada 1 dk durmazdım.
Ülkenin içinden geçtiler.
Gençlere tavsiyem kaçın kurtarın kendinizi.
Bu cehennemin ateşi sönmez 20 yıl daha kim gelirse gelsin düzelmez bu ülke.
Almanya bizi kıskansın siz gidin.