Yaşım genç olsaydı burada 1 dk durmazdım.
Ülkenin içinden geçtiler.
Gençlere tavsiyem kaçın kurtarın kendinizi.
Bu cehennemin ateşi sönmez 20 yıl daha kim gelirse gelsin düzelmez bu ülke.

Almanya bizi kıskansın siz gidin.