• 08-06-2023, 22:02:36
    #1
    backlinkmatik.com
    2 saniye bırakalım ciddiyeti yani öyle forumda, is grubunda falan değil de kardeşe, kankaya, eşe, aşka... kahkaha şekliniz nasıl?

    Tebessümün otesine gecemem :
    Bir disleri gostersem yeter :
    Normal yurdum kahkahasi : hahaha
    Normal yurdum kahkahasi plus : ahahaha
    Kim kaldi mesene mesencırdan : ehuhehuehu
    Kankaci pampaci nesil :puhaha
    ...toyla gulmenin klavye hali : qweqweqwqwq
    ..to plus : afsgfjahdjajaka
    Diğer : ?



    ben ..to plus gruptayim


    agdhfjakaja
  • 08-06-2023, 22:04:08
    #2
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
  • 08-06-2023, 22:04:40
    #3
  • 08-06-2023, 22:06:05
    #4
    Bizimkiler genellikle patlıcan atıyor
    • SEOmuhendisi
    SEOmuhendisi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-06-2023, 22:07:32
    #5
  • 08-06-2023, 22:07:52
    #6
    R10'da şunu yapıyorum: (:
    F klavye kullandığım için random atamıyorum saçma geliyor
  • 08-06-2023, 22:08:12
    #7
    Platin üye
    Benim random gülüşlerim genelde qweqweqwe, aasdhsdjsjs veya jsjsjs şeklinde. Mevzuyu ergence bulduysam ya da ironik farklı bir detay yakaladıysam bazen xDé diye de gülerim. Ama ergenlik zamanları falan anan zaaa diye ya da puhahaha diye hiç gülmedim. Ha; ufakken biraz daha çok emoji kullanıyordum bazen şimdi sanki bana Ekşi Sözlük yazarıymışım gibi ironi yaptığımda bile suratsız olabiliyorum. E karşımdaki de cümlenin gelişinden ya da durum komedisinin bulunuyor olduğundan anlasın espri olduğunu yani bi' zahmet.

    O değil de adam basit bir R10 klavyede nasıl kahkaha atıyor sorusu sordu, hayatımı anlattım. Neredeyse Ekim devrimine kadar inip tarihsel gelişimini yazacaktım. Bak, işte buna gülerim.
  • 08-06-2023, 22:09:06
    #8
    genelde kahkahayı şöyle atarım: AŞLSDŞWLQKDŞWLQXWQŞİLDWQŞİDLWQŞLDJWQD
  • 08-06-2023, 22:09:37
    #9
    AĞAÇZÖXĞAŞXÖĞDŞSÖSĞAŞSÖ iphone da atarken daktilo yazıyorum gibi sessiz moddan çıkarıyorum bide aşırı zevkli oluyor