yani öyle forumda, is grubunda falan değil de kardeşe, kankaya, eşe, aşka... kahkaha şekliniz nasıl?Tebessümün otesine gecemem :

Bir disleri gostersem yeter :

Normal yurdum kahkahasi : hahaha
Normal yurdum kahkahasi plus : ahahaha
Kim kaldi mesene mesencırdan : ehuhehuehu
Kankaci pampaci nesil :puhaha
...toyla gulmenin klavye hali : qweqweqwqwq
..to plus : afsgfjahdjajaka
Diğer : ?
ben ..to plus gruptayim
agdhfjakaja