2 saniye bırakalım ciddiyeti

yani öyle forumda, is grubunda falan değil de kardeşe, kankaya, eşe, aşka... kahkaha şekliniz nasıl?
Tebessümün otesine gecemem :

Bir disleri gostersem yeter :

Normal yurdum kahkahasi :
hahaha
Normal yurdum kahkahasi plus :
ahahaha
Kim kaldi mesene mesencırdan :
ehuhehuehu
Kankaci pampaci nesil :
puhaha
...toyla gulmenin klavye hali :
qweqweqwqwq
..to plus :
afsgfjahdjajaka
Diğer : ?
ben ..to plus gruptayim
agdhfjakaja