2 saniye bırakalım ciddiyeti yani öyle forumda, is grubunda falan değil de kardeşe, kankaya, eşe, aşka... kahkaha şekliniz nasıl?

Tebessümün otesine gecemem :
Bir disleri gostersem yeter :
Normal yurdum kahkahasi : hahaha
Normal yurdum kahkahasi plus : ahahaha
Kim kaldi mesene mesencırdan : ehuhehuehu
Kankaci pampaci nesil :puhaha
...toyla gulmenin klavye hali : qweqweqwqwq
..to plus : afsgfjahdjajaka
Diğer : ?



ben ..to plus gruptayim


agdhfjakaja