Konu
R10 Klavyede Nasıl Kahkaha Atıyor?
08-06-2023, 22:09:06
#8
DogukanX
genelde kahkahayı şöyle atarım: AŞLSDŞWLQKDŞWLQXWQŞİLDWQŞİDLWQŞLDJWQD