• 04-06-2023, 13:56:45
    #10
    Ekonomi iyi diyoruz, herşey ucuz diyoruz inanmıyorsunuz
    Bunuda açıklayın (!)
  • 04-06-2023, 14:03:45
    #11
    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir onceki aylarda mi boyleydi?
    yanlis kesmis olmasinlar . bi kontrol edin fatura ila saat uzerindeki degerleri. lehinize eksik kesildiyse de mutlaka itiraz edin. sonra daha yuklusu gelme durumuyla karsilasmayin.

    edit: profilinizde ankara yazdigi icin ankarayi baz alarak dusuk oldugunu dusundum.
    Yok hocam bizde sabit bazen 200 geldigi oluyor en fazla 300 gördük
  • 04-06-2023, 14:29:40
    #12
    Fiyat normal.
    Asgari ücretin yüzde 2 lik kısmı.
  • 04-06-2023, 14:53:36
    #13
    Bizde daha az şey çalışmasına rağmen daha pahalı geliyor.
  • 04-06-2023, 17:15:40
    #14
    Hocam garip ama bizde çok daha az şey çalışıyor inanın evde doğru dürüst elektrikle çalışan alet yok ona rağmen 200den aşağı gelmiyor bence şükredin.
  • 04-06-2023, 17:23:23
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam garip ama bizde çok daha az şey çalışıyor inanın evde doğru dürüst elektrikle çalışan alet yok ona rağmen 200den aşağı gelmiyor bence şükredin.
    yok hocam olay o değil bunları harcadım bu fiyat geldi demek istedim çoğunda yüksek görünce bendekine şaşırdım
  • 04-06-2023, 17:32:57
    #16
    bedava bana en kötu 700 gelıyor.
  • 04-06-2023, 18:47:29
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar;
    Evde harcananları yazayım;
    • ışık
    • pc - laptop - şarj aletleri
    • airfrey bir ay için toplam 10-15 kez tahmini çalışmıştır
    • buzdolabı - tv - çamaşır makinesi (çamaşır nerdeyse hergün çalışıyor 10dk) 1 ay boyunca
    • arada sırada tost makinesi 2-3 sefer aylık
    4 kişilik ailede harcananlar yukarıdaki gibidir.

    ütü - saç kurutma makinesi - bulaşık makinesi evde yok

    sonuç: 160 tl fatura

    kullanılmayan eve gelen fatura doğrudur.

  • 22-06-2023, 18:35:36
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    her türlü faturanızı %5 indirimli ödeyebilirim isterseniz
    t.me/OsmanSr40