Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam garip ama bizde çok daha az şey çalışıyor inanın evde doğru dürüst elektrikle çalışan alet yok ona rağmen 200den aşağı gelmiyor bence şükredin.
yok hocam olay o değil bunları harcadım bu fiyat geldi demek istedim çoğunda yüksek görünce bendekine şaşırdım