bir onceki aylarda mi boyleydi?
yanlis kesmis olmasinlar . bi kontrol edin fatura ila saat uzerindeki degerleri. lehinize eksik kesildiyse de mutlaka itiraz edin. sonra daha yuklusu gelme durumuyla karsilasmayin.
edit: profilinizde ankara yazdigi icin ankarayi baz alarak dusuk oldugunu dusundum.
Yok hocam bizde sabit bazen 200 geldigi oluyor en fazla 300 gördük