• 04-06-2023, 13:07:55
    #1
    Selamlar;
    Evde harcananları yazayım;
    • ışık
    • pc - laptop - şarj aletleri
    • airfrey bir ay için toplam 10-15 kez tahmini çalışmıştır
    • buzdolabı - tv - çamaşır makinesi (çamaşır nerdeyse hergün çalışıyor 10dk) 1 ay boyunca
    • arada sırada tost makinesi 2-3 sefer aylık
    4 kişilik ailede harcananlar yukarıdaki gibidir.

    ütü - saç kurutma makinesi - bulaşık makinesi evde yok

    sonuç: 160 tl fatura
  • 04-06-2023, 13:08:52
    #2
    Biz eve olmasak çalışan tek şey buzdolabı olduğunda 200 TL fatura geliyor hocam
    • Rfatdmr
    • LocaBilisimTr
    • Acerect
    Rfatdmr, LocaBilisimTr, Acerect ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 04-06-2023, 13:09:11
    #3
    bize 400 den asagı gelmıyor ..
  • 04-06-2023, 13:09:22
    #4
    Hocam kaçak mı (!)
  • 04-06-2023, 13:10:31
    #5
    FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kaçak mı (!)
    ilegale karşıyım hocam anlamam nasıl oldugunu
  • 04-06-2023, 13:26:43
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar;
    Evde harcananları yazayım;
    • ışık
    • pc - laptop - şarj aletleri
    • airfrey bir ay için toplam 10-15 kez tahmini çalışmıştır
    • buzdolabı - tv - çamaşır makinesi (çamaşır nerdeyse hergün çalışıyor 10dk) 1 ay boyunca
    • arada sırada tost makinesi 2-3 sefer aylık
    4 kişilik ailede harcananlar yukarıdaki gibidir.

    ütü - saç kurutma makinesi - bulaşık makinesi evde yok

    sonuç: 160 tl fatura

    gayet iyi bence
    Ev 300 400 ₺ bandında

    ofis 500 1200 bandından düşmedi
  • 04-06-2023, 13:29:53
    #7
    Bedava.
  • 04-06-2023, 13:30:26
    #8
    bir onceki aylarda mi boyleydi?
    yanlis kesmis olmasinlar . bi kontrol edin fatura ila saat uzerindeki degerleri. lehinize eksik kesildiyse de mutlaka itiraz edin. sonra daha yuklusu gelme durumuyla karsilasmayin.

    edit: profilinizde ankara yazdigi icin ankarayi baz alarak dusuk oldugunu dusundum.
  • 04-06-2023, 13:53:56
    #9
    Bu ay 1200 geldi şantiye elektriği 2 kişiyiz