• 30-05-2023, 07:07:13
    #64
    Selam hocam pm yoluyla ulaşmak isterim size mesaj kutunuz dolu olduğu için yazamadım ordan size bilgi vermek isterim .
  • 30-05-2023, 07:33:38
    #65
    Kurumsal Üye
    AlperenGC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, bugün yaşadığım olay sonrası 12.000TL’yi1.000’er lira olacak şekilde 12ihtiyaç sahibi kişiye vereceğim.
    Aşağıdaki açık artırma konusundaki siteyi, anlaştığımız hemen al parasını ödeyip almamdan sonra arkadaşın site devrinden önce mızıp başkasına satacağım demesi ile ödediğim ve iade aldığım 12.000 TL’yi ihtiyaç sahiplerine dağıtmak istiyorum.
    https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...0128640-a.html

    Yalnızca ihtiyacı olduğuna inandığım kişilere dağıtacağım, eğer 12 kişi bulamaz isem kaç kişi olursa 12 bini eşit olarak böleceğim. Öğrenci arkadaşlarım da olur.

    PM yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Kutum doluysa buraya yorum yazabilirsiniz. İyi akşamlar. 1 hafta içinde dekontlarıyla konuyu güncelleyeceğim.
    Merhabalar bir öğrencimiz var lise son sınıf öğrencisi malatyada depremzede, evleri yıkıldı bursa ihtiyacı var bu sene sınava girecek
  • 30-05-2023, 07:39:07
    #66
    Merhabalar ben de alabilirim, öğrenciyim.
  • 30-05-2023, 07:45:13
    #67
    Merhaba hocam çok zor bir durumdayim her türlü fotoğraf video görüntülü görüşme ile size bunu kanitlayabilirim çok ihtiyacım var 1000 tl ye
  • 30-05-2023, 08:09:57
    #68
    AlperenGC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, bugün yaşadığım olay sonrası 12.000TL’yi1.000’er lira olacak şekilde 12ihtiyaç sahibi kişiye vereceğim.
    Aşağıdaki açık artırma konusundaki siteyi, anlaştığımız hemen al parasını ödeyip almamdan sonra arkadaşın site devrinden önce mızıp başkasına satacağım demesi ile ödediğim ve iade aldığım 12.000 TL’yi ihtiyaç sahiplerine dağıtmak istiyorum.
    https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...0128640-a.html

    Yalnızca ihtiyacı olduğuna inandığım kişilere dağıtacağım, eğer 12 kişi bulamaz isem kaç kişi olursa 12 bini eşit olarak böleceğim. Öğrenci arkadaşlarım da olur.

    PM yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Kutum doluysa buraya yorum yazabilirsiniz. İyi akşamlar. 1 hafta içinde dekontlarıyla konuyu güncelleyeceğim.
    Yaptiginiz genel anlamda guzel bir sey ama burada sakın yanlıs anlasilmasin dilencilik yaptiriyorsunuz milleti. Bi konu acarsiniz cekilisle verirsiniz. Bana kalirsa konu hic etik değil. Üzücü durumlar var..
  • 30-05-2023, 08:10:15
    #69
    Lise okumaktayım hocam ailemden destek almamaya çalışıyorum borçları vs var teşekkür ederim.
  • 30-05-2023, 09:24:58
    #70
    uygun görür iseniz talip olmak isterim.

    Son açtığım konulardan bakabilirsiniz 1 hafta önce ailem araç ile kaza yapmış belki bir nevi yardımınız dokunur diye yazmak istedim. Uygun görmez iseniz canınız sağolsun Umarım gerçekten ihtiyaç sahiplerine gider paranız.

    şimdiden olumlu olumsuz cevabınız için teşekkür ederim
  • 30-05-2023, 09:42:14
    #71
    Merhaba. Öğrenciyim ve aile desteği olmadan kendi ayaklarımın üstünde durmaya çalışıyorum. Destek olabilir misiniz?
  • 30-05-2023, 09:56:25
    #72
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptiginiz genel anlamda guzel bir sey ama burada sakın yanlıs anlasilmasin dilencilik yaptiriyorsunuz milleti. Bi konu acarsiniz cekilisle verirsiniz. Bana kalirsa konu hic etik değil. Üzücü durumlar var..
    İhtiyaç sahiplerine çekiliş ile nasıl ulaşabilelim hocam bana bir yol çiz öyle yapayım.