Yaptiginiz genel anlamda guzel bir sey ama burada sakın yanlıs anlasilmasin dilencilik yaptiriyorsunuz milleti. Bi konu acarsiniz cekilisle verirsiniz. Bana kalirsa konu hic etik değil. Üzücü durumlar var..
İhtiyaç sahiplerine çekiliş ile nasıl ulaşabilelim hocam bana bir yol çiz öyle yapayım.