Selamlar, bugün yaşadığım olay sonrası 12.000TLyi1.000er lira olacak şekilde 12ihtiyaç sahibi kişiye vereceğim.
Aşağıdaki açık artırma konusundaki siteyi, anlaştığımız hemen al parasını ödeyip almamdan sonra arkadaşın site devrinden önce mızıp başkasına satacağım demesi ile ödediğim ve iade aldığım 12.000 TLyi ihtiyaç sahiplerine dağıtmak istiyorum. https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...0128640-a.html
Yalnızca ihtiyacı olduğuna inandığım kişilere dağıtacağım, eğer 12 kişi bulamaz isem kaç kişi olursa 12 bini eşit olarak böleceğim. Öğrenci arkadaşlarım da olur.
PM yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Kutum doluysa buraya yorum yazabilirsiniz. İyi akşamlar. 1 hafta içinde dekontlarıyla konuyu güncelleyeceğim.
Öğrenciyim ve harçlığım kalmadı eğer bende bu kriterlere uygunsam teşekkür ederim
selam hocam bir depremzedeye yardım etmek isterseniz buradayım tabikide karar sizin.
Yapsanızda yapmasanızda Rabbim şimdiden yardımlarınızı kabul etsin.
Burada bir çok arkadaşın yardıma ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum bir kaç kez bende yapmıştım bu tarz yardım fakat çoğu kişinin yalan söylediğinin farkına vardım çevrenizde bildiğiniz kişilere vermeniz daha iyi olabilir. Allah hayrınızı kabul eylesin.