• 23-05-2023, 21:30:42
    #28
    Çekiliyor. Bazen bahsi geçen tutar kadar döviz bir çok sebepten o an için bankada bulunmayabiliyor. Çekim yapmadan bir kaç saat önce veya bir gün önce şubenizi arayıp bilgilendirirseniz işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • 23-05-2023, 23:01:40
    #29
    Biz bunları derken de "bu devirde evde para/dolar mı tutulur" diyorlardı.
    • DatabaseBilisim
    DatabaseBilisim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-05-2023, 23:02:24
    #30
    bu olay 10 sene önceside aynıydı. sen dolarını alamamışsın ben tl mi alamadım 3 gun gün istediler.

    sana gün verirler. onuda vermemişler sanırım bas yaygarayı mecbur verecekler başka bankadanda isteye bilirler.
  • 23-05-2023, 23:06:06
    #31
    döviz neden vermiyorlar bilmiyorum ama tl olarak 25k üstü çekmek istediğinizde 1 gün önceden gelip söylemeniz gerekiyor, ertesi gün veriyorlar, şubedekiler sizi bilgilendirmesi gerekiyordu bilgilendirmemiş sanırım
  • 23-05-2023, 23:22:03
    #32
    Genelde 1-2 gün önce telefon bankacılığından arayıp şu şubeden (şubeyi merkezi ve büyük seçip) şu kadar miktar dolar çekeceğim diyorum, ona göre döviz getiriyorlar. Öğleden sonra gelin alın diyorlar. Ben bu yöntemi denemeni tavsiye ederim. (Son dönemde döviz çekmedim)
  • 23-05-2023, 23:37:56
    #33
    Koskoca banka sizin 20 bin USD Paranıza mı kaldı Allah aşkına. Bankalar şubelerde o kadar para bırakmıyor. Diyeceksiniz ki ben yarın Paramı çekeceğim. Şu kadar çekeceğim. Bilgi vereceksiniz Merkezden sizin paranızı verecek. ha vermiyor mu yazılı olarak vermediklerine dair belge alın BBDK ya şikayet edin. Öyle şey mi olur..
  • 23-05-2023, 23:44:33
    #34
    Milletimiz hala idrak edemiyor. Mb bankasında dolar yok. Seçim sonrası bu olay dahada derinleşecek diye düşünüyorum. Hatta arttırıyorum. İleride dolar bozumunada sınır getirilebilir. Geçen hafta ne oldu kredi nakit avanslar kapatıldı. Ardından tepki gelince karar iptal edildi. Ama bankalar hala vermiyor. Arkadaşlar daha ne olması lazım artık anlamanız için bilmiyorum.
  • 23-05-2023, 23:45:13
    #35
    Şubeye mi gittiniz acaba? Bazen şubede döviz ya da para sıkıntısı oluyor. Belki siz paranın az olduğu bir zamana denk gelmiş olabilirsiniz.
  • 23-05-2023, 23:57:03
    #36
    Bazı arkadaşlar mecbur vermek zorunda filan yazmış, olmayınca nasıl versinler.
    Ne zaman hazırlayabileceklerini sorarsanız ileri bir tarihte verebilirler belki.
    Ödemeniz için bankalar arası dolar Swift yapabilirsiniz.