bu olay 10 sene önceside aynıydı. sen dolarını alamamışsın ben tl mi alamadım 3 gun gün istediler.

sana gün verirler. onuda vermemişler sanırım bas yaygarayı mecbur verecekler başka bankadanda isteye bilirler.