döviz neden vermiyorlar bilmiyorum ama tl olarak 25k üstü çekmek istediğinizde 1 gün önceden gelip söylemeniz gerekiyor, ertesi gün veriyorlar, şubedekiler sizi bilgilendirmesi gerekiyordu bilgilendirmemiş sanırım