• 18-05-2023, 20:59:24
    #10
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an olan para hiçbir zaman olmadı hocam Alım gücü deseniz neyse
    Hocam paranın çok olması değerli olduğu anlamına gelmez, hindistan rupisi daha çoktur belki 😅
  • 18-05-2023, 21:09:21
    #11
    UretimAjansi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam paranın çok olması değerli olduğu anlamına gelmez, hindistan rupisi daha çoktur belki 😅
    Ben de aynı şeyden bahsediyorum işte hocam
  • 19-05-2023, 02:27:13
    #12
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aynı şeyden bahsediyorum işte hocam
    Pardon hocam friendly fire açık kalmış 😂😂
  • 19-05-2023, 03:51:29
    #13
    iyi de işyeri sahibi posla kredi kartından çekim yapınca kdv çıkmıyor mu?

    hadi diyelim ki pos firması yüzde 3 alıyor, %18'de kdv çıkmayacak mı sonra, gelir vergisi de çıkmayacak mı sonra.

    yoksa ekmek vs satışı gösterip düşük mü ayarlıyorlar kdv'yi.
  • 19-05-2023, 03:58:48
    #14
    posdan cektiği an onun resmi evragı olmak zorunda(fatura) kdvyi alır zaten vergiyi de alır. ustune de kar da alır. kdv alacagı var mıdır peki bunların dısında ne olabilir bilen yazsın bakalım bilelim neler oluyor
  • 19-05-2023, 13:36:39
    #15
    is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    posdan cektiği an onun resmi evragı olmak zorunda(fatura) kdvyi alır zaten vergiyi de alır. ustune de kar da alır. kdv alacagı var mıdır peki bunların dısında ne olabilir bilen yazsın bakalım bilelim neler oluyor

    Bizim bakkal %10 la yıllardır yapıyor hocam ne fatura ne bişey tıkır tıkır bende anlamadım valla
  • 19-05-2023, 19:56:31
    #16
    GREATMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartındaki parayı nakite çevirmek çok basit zaten
    hocam herhangi bir aracı olmadan kendimiz nasıl yapabiliriz
  • 19-05-2023, 20:30:11
    #17
    Kişisel Rütbe
    is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    posdan cektiği an onun resmi evragı olmak zorunda(fatura) kdvyi alır zaten vergiyi de alır. ustune de kar da alır. kdv alacagı var mıdır peki bunların dısında ne olabilir bilen yazsın bakalım bilelim neler oluyor
    bizim şarküteri bize fiş vermez kaç kere uyardık umursamadı
  • 19-05-2023, 21:08:54
    #18
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam herhangi bir aracı olmadan kendimiz nasıl yapabiliriz
    Dijital cüzdanları kullanabilirsiniz hocam
    Fups, Nays vs vs.