iyi de işyeri sahibi posla kredi kartından çekim yapınca kdv çıkmıyor mu?

hadi diyelim ki pos firması yüzde 3 alıyor, %18'de kdv çıkmayacak mı sonra, gelir vergisi de çıkmayacak mı sonra.

yoksa ekmek vs satışı gösterip düşük mü ayarlıyorlar kdv'yi.