is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
posdan cektiği an onun resmi evragı olmak zorunda(fatura) kdvyi alır zaten vergiyi de alır. ustune de kar da alır. kdv alacagı var mıdır peki bunların dısında ne olabilir bilen yazsın bakalım bilelim neler oluyor
bizim şarküteri bize fiş vermez kaç kere uyardık umursamadı