Renault alt markası olmasına rağmen gayet güzel bir araba ürettiğini düşünüyorum dacia tarafının
ve her iki araçta özellikler olarak birbirine çok benziyor bayiye yazılıp gerekirse 1 sene bekleriz sıkıntı yok fakat iki araç arasında büyük kararsızlık yaşıyoruz sizlerin düşüncesini merak ediyorum
Merhaba evet bende dacianın daha güzel gözüktüğünü düşünüyorum
fakat bundan 5 yıl sonra satmak istediğimde clio daha rahat elden çıkacak gibi duruyor onun karar aşamasındayım şuan da
ve eller serbest park sisteminin videosunu bırakayım bakın isterseniz : İzlemek için tıklayın
Merhaba evet bende dacianın daha güzel gözüktüğünü düşünüyorum
fakat bundan 5 yıl sonra satmak istediğimde clio daha rahat elden çıkacak gibi duruyor onun karar aşamasındayım şuan da
ve eller serbest park sisteminin videosunu bırakayım bakın isterseniz : İzlemek için tıklayın
elden hangisi daha rahat çıkarsa onu almanızı tavsiye ederim.
Hocam öncelikle eurucup gibi güvenlik testlerine bakmanızı öneririm. Yeni nesil araçlarda çok büyük farklar olmuyor artık donanım, motor vs gibi ama sanderonun bana sorarsanız tek artısı clio nazaran biraz daha büyük olması oda kompak hb olmasından kaynaklı diyebiliriz. Ben piyasasının hızlı olmasından ötürü Clıo tercih ederdim