• 15-05-2023, 10:46:08
    #1
    Renault alt markası olmasına rağmen gayet güzel bir araba ürettiğini düşünüyorum dacia tarafının
    ve her iki araçta özellikler olarak birbirine çok benziyor bayiye yazılıp gerekirse 1 sene bekleriz sıkıntı yok fakat iki araç arasında büyük kararsızlık yaşıyoruz sizlerin düşüncesini merak ediyorum






  • 15-05-2023, 10:51:26
    #2
    dacia güzel duruyor sanki

    eller serbest park destek nedir hocam?
  • 15-05-2023, 10:54:32
    #3
    Mavira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dacia güzel duruyor sanki

    eller serbest park destek nedir hocam?
    Merhaba evet bende dacianın daha güzel gözüktüğünü düşünüyorum
    fakat bundan 5 yıl sonra satmak istediğimde clio daha rahat elden çıkacak gibi duruyor onun karar aşamasındayım şuan da
    ve eller serbest park sisteminin videosunu bırakayım bakın isterseniz :
    İzlemek için tıklayın
  • 15-05-2023, 10:55:23
    #4
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba evet bende dacianın daha güzel gözüktüğünü düşünüyorum
    fakat bundan 5 yıl sonra satmak istediğimde clio daha rahat elden çıkacak gibi duruyor onun karar aşamasındayım şuan da
    ve eller serbest park sisteminin videosunu bırakayım bakın isterseniz :
    İzlemek için tıklayın
    elden hangisi daha rahat çıkarsa onu almanızı tavsiye ederim.
  • 15-05-2023, 10:55:57
    #5
    Hocam öncelikle eurucup gibi güvenlik testlerine bakmanızı öneririm. Yeni nesil araçlarda çok büyük farklar olmuyor artık donanım, motor vs gibi ama sanderonun bana sorarsanız tek artısı clio nazaran biraz daha büyük olması oda kompak hb olmasından kaynaklı diyebiliriz. Ben piyasasının hızlı olmasından ötürü Clıo tercih ederdim
  • 15-05-2023, 11:00:02
    #6
    ikisi de 1 motor mu?
  • 15-05-2023, 11:01:48
    #7
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisi de 1 motor mu?
    evet fakat turbo motorlar diye biliyorum o yüzden 1 motor olması perfonmasını etkilemiyor
  • 15-05-2023, 11:03:01
    #8
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet fakat turo motorlar diye biliyorum o yüzden 1 motor olması perfonmasını etkilemiyor
    bizzat kullanan kişilere memnun olup olmadığını sormanızda yarar var. 1 motor beni korkutuyor her zaman.
  • 15-05-2023, 11:03:28
    #9
    stepway tercih ederdim görünüş bakımından