Mavira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dacia güzel duruyor sanki

eller serbest park destek nedir hocam?
Merhaba evet bende dacianın daha güzel gözüktüğünü düşünüyorum
fakat bundan 5 yıl sonra satmak istediğimde clio daha rahat elden çıkacak gibi duruyor onun karar aşamasındayım şuan da
ve eller serbest park sisteminin videosunu bırakayım bakın isterseniz :
İzlemek için tıklayın