Renault alt markası olmasına rağmen gayet güzel bir araba ürettiğini düşünüyorum dacia tarafının
ve her iki araçta özellikler olarak birbirine çok benziyor bayiye yazılıp gerekirse 1 sene bekleriz sıkıntı yok fakat iki araç arasında büyük kararsızlık yaşıyoruz sizlerin düşüncesini merak ediyorum