• 14-05-2023, 12:48:54
    #10
    Mobil verisyonunda da varmış hocam. Belki mobilde bulamayanlar vardır görsel ekleyeyim hemen
  • 14-05-2023, 12:49:35
    #11
    En iyisi sanırım
    Mükemmel bir özellik. Forumun %90'ının bilmediğine eminim
  • 14-05-2023, 12:49:39
    #12
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil verisyonunda da varmış hocam. Belki mobilde bulamayanlar vardır görsel ekleyeyim hemen
    şuan heykelini yaptırıyorum senın :-) ne güzel insansın sen
  • 14-05-2023, 12:50:47
    #13
    Zaten vardı diye biliyorum
    Ama görmedim 😀
  • 14-05-2023, 12:51:05
    #14
    Forumun yüzde 30 kadarı bilmiyordu bunu çok iyi oldu, Allah razı olsun.
  • 14-05-2023, 12:51:50
    #15
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun yüzde 30 kadarı bilmiyordu bunu çok iyi oldu, Allah razı olsun.
    %99 hocam bı konuyu açan bilmiş baksaniza
  • 14-05-2023, 12:55:03
    #16
    @Nookta; Aynen hocam sizde yeni öğrendiniz sanırım yoksa tasarım için konu acmazdiniz değil mi?
    https://www.r10.net/tasarim-isleri/3...ilacaktir.html
  • 14-05-2023, 12:55:36
    #17
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan heykelini yaptırıyorum senın :-) ne güzel insansın sen
    Ahahha teşekkürler hocam 🌹
  • 14-05-2023, 12:56:33
    #18
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Nookta; Aynen hocam sizde yeni öğrendiniz sanırım yoksa tasarım için konu acmazdiniz değil mi?
    https://www.r10.net/tasarim-isleri/3...ilacaktir.html
    her insan her okuduğunu anlayamaz. o yüzden teşekkürler güzel yorumunuz için.