
R10'da Bilinsede kullanılmayan bir Özellik.
32
●2.150
- 14-05-2023, 12:49:35Mükemmel bir özellik. Forumun %90'ının bilmediğine eminim
- 14-05-2023, 12:49:39şuan heykelini yaptırıyorum senın :-) ne güzel insansın senseyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2023, 12:51:05Forumun yüzde 30 kadarı bilmiyordu bunu çok iyi oldu, Allah razı olsun.
- 14-05-2023, 12:51:50%99 hocam bı konuyu açan bilmiş baksanizamertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2023, 12:55:03@Nookta; Aynen hocam sizde yeni öğrendiniz sanırım yoksa tasarım için konu acmazdiniz değil mi?
https://www.r10.net/tasarim-isleri/3...ilacaktir.html - 14-05-2023, 12:55:36Ahahha teşekkürler hocam 🌹Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2023, 12:56:33her insan her okuduğunu anlayamaz.MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yüzden teşekkürler güzel yorumunuz için.