Konu
R10'da Bilinsede kullanılmayan bir Özellik.
14-05-2023, 12:56:33
#18
Nookta
MRHK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Nookta
; Aynen hocam sizde yeni öğrendiniz sanırım yoksa tasarım için konu acmazdiniz değil mi?
https://www.r10.net/tasarim-isleri/3...ilacaktir.html
her insan her okuduğunu anlayamaz.
o yüzden teşekkürler güzel yorumunuz için.