MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Nookta; Aynen hocam sizde yeni öğrendiniz sanırım yoksa tasarım için konu acmazdiniz değil mi?
https://www.r10.net/tasarim-isleri/3...ilacaktir.html
her insan her okuduğunu anlayamaz. o yüzden teşekkürler güzel yorumunuz için.