• 14-05-2023, 13:00:36
    #19
    Google bu özelliği görse kendini intihar eder. O derece güzel bir özellik.

    Bu o kadar güzel bir özellik ki; misal ben Popeyes çıtır kanat yapımını Google'da falan aramadan önce r10'a girip aratıyorum belki bu konuda r10 üyelerinin yaparken püf noktalarını da belirttiği bir konuya denk gelirim diye. O kadar, fazla güzel, übersonik bir özellik bu.

    Ailecek kullanının, kullandırın.
    • Nookta
    • batukay
    Nookta ve batukay bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 14-05-2023, 13:01:28
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google bu özelliği görse kendini intihar eder. O derece güzel bir özellik.

    Bu o kadar güzel bir özellik ki; misal ben Popeyes çıtır kanat yapımını Google'da falan aramadan önce r10'a girip aratıyorum belki bu konuda r10 üyelerinin yaparken püf noktalarını da belirttiği bir konuya denk gelirim diye. O kadar, fazla güzel, übersonik bir özellik bu.

    Ailecek kullanının, kullandırın.
    hahah übersonik sesli güldüm teşekkürler.
  • 14-05-2023, 13:33:00
    #21
    İki sene sonra Google "ay lav R10" yazarsa hiç şaşırmam
  • 14-05-2023, 13:57:16
    #22
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin bilmediğimi? bilse bile nasıl kullanılmadığı mı desek? Hemen özelliklerinden bahsediyorum. Konu mu açacaksınız? Aynı konu benzer konu var mı yok mu? forumda gezmek sizi yoruyor ve uğraştırıyor mu? işte tam sizlik bir kısım. Buraya yazıyorsunuz Anında size var olup olmadığını çıkarıyor? ne kadar güzel değil mi?

    Bu Özellik için @EftalBulut; ve ekibine teşekkür ederim. Bence sizde kullanın.

    Ben şöyle de arama yapıyorum mesela;
    "Smm panel düşmeyen takipçi 2023"
    Daha güncel detay'a inmek istersem
    "Smm panel düşmeyen takipçi 2023 haziran"
    Bu sorgu çeşitleri çok işime yarıyor aradığımı şak diye buluyorum.
  • 14-05-2023, 13:58:26
    #23
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki sene sonra Google "ay lav R10" yazarsa hiç şaşırmam

    sanırım bizi dinliyorlar

  • 14-05-2023, 14:05:14
    #24
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bizi dinliyorlar


    ,😁😁


    Hocam bu nasıl okunyor ,?

    Aroogle ? Arogle 😁 rugoole 😁
  • 15-05-2023, 00:48:22
    #25
    Fazla kullanıyorum. Aşırı pratik. "Çok hoş bir özellik. Evet!"

  • 15-05-2023, 00:51:07
    #26
    Sende bizdensin
  • 15-05-2023, 01:15:30
    #27
    Yorumları okurken gülmekten yanlışlıkla evi sırtladım