• 11-05-2023, 23:38:32
    #1
    Merhaba
    17 yaşındayım. uzun ince ve yumuşak bir saç tipim var. daha önce hiç kepeklenme ve seyrekleşme durumu yaşamadım. ama son 1-2 aydır kepekleniyor ve favori kısmının üstü saçımın her iki yanında da seyrekleşme mevcut. sebebi nedir sizce? doktora gitmeden önce sizlerden ön bilgi almak istiyorum? öneriniz nedir?
  • 11-05-2023, 23:42:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aile öykünüzde belki olabilir aynı sorun. Doktoru görmenizde fayda var diye düşünüyorum.

    bi kaç ürün önerebilirim etkisini gördüm.

    https://www.trendyol.com/urban-care/...00-ml-p-578704
    https://www.trendyol.com/bioblas/col...det-p-37956683
  • 11-05-2023, 23:44:16
    #3
    Egzema ve birçok etken olabilir, kesinlikle geciktirmeyin burdan bu kadar bilgiyle kimse yardımcı olamaz.
  • 11-05-2023, 23:57:02
    #4
    saçın mevsimsel dökülme dışında dökülüyosa yaz bana pm den bende 17 yim aynı şeyleri yaşadım kellikten son adan kurtuldum
  • 12-05-2023, 00:02:52
    #5
    Kim kepeklenme yaşıyorsa duştan sonra elma sirkeli su ile başınızı durulayın iki üç duştan sonra hiç bir şey kalmayacaktır şampuan filan boş bence
  • 12-05-2023, 03:02:51
    #6
    https://sacforum.com buradaki makaleler işine yarayabilir.
  • 12-05-2023, 16:22:49
    #7
    saçınızı sıcak suyla yıkamayın. Tek şampuan kullanın. Değiştirince saç derisi hemen alışamıyor. Bazen hiç alışmıyor. Çözemedim.
    saçınızı tam kurulayın nemli kalmasın asla.

    bunlar bir nebzede olsa azaltacaktır. Bendede sorun var. Bunlar bi yere kadar idare ediyor. Önceden head and shoders kullanmıştım. Artık etki etmiyor.

    Cildiye gittim. Dermotik şampuan verdi. Oda 2 gün götürüyor. Haftada 3 kez yıkamam lazım.

    Yukarıdaki arkadaşlar sirke demişler. Market sirkesi kullanmayın. Gerçek katkısız sirke kullanın.

    Ek olarak,

    bioxcin markasının kepek karşıtı şampuanı var onu deneyeceğim işe yarar gibime geliyor. Kükürt kepeği engelliyor. Sirkedede kükürt olduğu için iyi gelir.

    birde kepek saç döker. Cildiye doktoru dedi.