Merhaba
17 yaşındayım. uzun ince ve yumuşak bir saç tipim var. daha önce hiç kepeklenme ve seyrekleşme durumu yaşamadım. ama son 1-2 aydır kepekleniyor ve favori kısmının üstü saçımın her iki yanında da seyrekleşme mevcut. sebebi nedir sizce? doktora gitmeden önce sizlerden ön bilgi almak istiyorum? öneriniz nedir?
Saç neden seyrekleşir ve kepeklenir?
6
●240
- 11-05-2023, 23:38:32
- 11-05-2023, 23:42:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aile öykünüzde belki olabilir aynı sorun. Doktoru görmenizde fayda var diye düşünüyorum.
bi kaç ürün önerebilirim etkisini gördüm.
https://www.trendyol.com/urban-care/...00-ml-p-578704
https://www.trendyol.com/bioblas/col...det-p-37956683 - 12-05-2023, 16:22:49saçınızı sıcak suyla yıkamayın. Tek şampuan kullanın. Değiştirince saç derisi hemen alışamıyor. Bazen hiç alışmıyor. Çözemedim.
saçınızı tam kurulayın nemli kalmasın asla.
bunlar bir nebzede olsa azaltacaktır. Bendede sorun var. Bunlar bi yere kadar idare ediyor. Önceden head and shoders kullanmıştım. Artık etki etmiyor.
Cildiye gittim. Dermotik şampuan verdi. Oda 2 gün götürüyor. Haftada 3 kez yıkamam lazım.
Yukarıdaki arkadaşlar sirke demişler. Market sirkesi kullanmayın. Gerçek katkısız sirke kullanın.
Ek olarak,
bioxcin markasının kepek karşıtı şampuanı var onu deneyeceğim işe yarar gibime geliyor. Kükürt kepeği engelliyor. Sirkedede kükürt olduğu için iyi gelir.
birde kepek saç döker. Cildiye doktoru dedi.