Merhaba
17 yaşındayım. uzun ince ve yumuşak bir saç tipim var. daha önce hiç kepeklenme ve seyrekleşme durumu yaşamadım. ama son 1-2 aydır kepekleniyor ve favori kısmının üstü saçımın her iki yanında da seyrekleşme mevcut. sebebi nedir sizce? doktora gitmeden önce sizlerden ön bilgi almak istiyorum? öneriniz nedir?