saçınızı sıcak suyla yıkamayın. Tek şampuan kullanın. Değiştirince saç derisi hemen alışamıyor. Bazen hiç alışmıyor. Çözemedim.
saçınızı tam kurulayın nemli kalmasın asla.
bunlar bir nebzede olsa azaltacaktır. Bendede sorun var. Bunlar bi yere kadar idare ediyor. Önceden head and shoders kullanmıştım. Artık etki etmiyor.
Cildiye gittim. Dermotik şampuan verdi. Oda 2 gün götürüyor. Haftada 3 kez yıkamam lazım.
Yukarıdaki arkadaşlar sirke demişler. Market sirkesi kullanmayın. Gerçek katkısız sirke kullanın.
Ek olarak,
bioxcin markasının kepek karşıtı şampuanı var onu deneyeceğim işe yarar gibime geliyor. Kükürt kepeği engelliyor. Sirkedede kükürt olduğu için iyi gelir.
birde kepek saç döker. Cildiye doktoru dedi.